Általános szerződési feltételek
cég I – TRADING, s.r.o.
Všeobecné obchodné podmienky
spoločnosti I – TRADING, s.r.o.
I. Alapvető rendelkezések
Jelen Általános Szerződési Feltételek szabályozzák az adásvételi szerződés felei közötti kapcsolatokat, ahol az egyik oldalon az I -TRADING, s.r.o., IČO 45436631 cég található, amelynek székhelye: M.R. Štefánika 2265/10 (számlázási cím: Slnečná 2289/10) , Dolný Kubín, bejegyezve a Žilinai Kerületi Bíróság Cégjegyzékébe, szakasz: Sro, sz. 52543/L, mint eladó (továbbiakban “eladó” vagy “I – KERESKEDELEM”), másrészt a vevő, aki egyben fogyasztó is lehet (a továbbiakban: “vevő”). Az eladóval kapcsolatos további információk a www.szendvicspanelbolt.hu/kontakt weboldalon találhatók
Telefon 1: +421 910 107 878
Telefon 2: +421 905 901 062
Email: kerdeseket@szendvicspanelbolt.hu
A vevő fogyasztó vagy vállalkozó.
Fogyasztó az a természetes személy, aki a fogyasztói szerződés megkötése és teljesítése során nem üzleti tevékenysége vagy egyéb vállalkozási tevékenysége körében jár el.
Az eladó és a fogyasztó közötti, jelen ÁSZF által kifejezetten nem szabályozott jogviszonyokra a Szt. vonatkozó rendelkezései az irányadók. 40/1964.sz., Ptk., valamint a kapcsolódó szabályzatok.Podnikateľom sa rozumie:
- a cégjegyzékbe bejegyzett személy,
- mezőgazdasági termelést folytató, külön előírás szerint nyilvántartásba vett személy.
- az a személy, aki a külön előírások szerinti kereskedelmi engedélytől eltérő engedély alapján gazdálkodik,
- kereskedelmi engedély alapján gazdálkodó személy,
Az Általános Szerződési Feltételek alkalmazásában vállalkozónak minősül az is, aki vállalkozási tevékenysége keretében az előző mondat szerint jár el. Amennyiben a Vevő a megrendelésben megadja azonosító számát (IČO), tudomásul veszi, hogy rá az ÁSZF-ben vállalkozókra meghatározott szabályok vonatkoznak.
Az eladó és a vállalkozó vállalkozó vevő közötti, a jelen ÁSZF-ben, illetve az eladó és a vevő közötti szerződésben kifejezetten nem szabályozott jogviszonyra a Szt. vonatkozó rendelkezései az irányadók. számú, módosított 513/1991. sz. Kereskedelmi törvénykönyv, valamint a kapcsolódó szabályzatok. Az ÁSZF és az egyedi szerződés közötti eltérés esetén a szerződés szövege az irányadó.
A megrendeléssel a vásárló megerősíti, hogy a megrendelt szolgáltatásra és árura vonatkozó jelen ÁSZF feltételeit elolvasta, és azokkal egyetért, a megrendelés elküldésének időpontjában érvényes és hatályos megfogalmazásban. A Vásárló a megrendelés visszaigazolásakor csatolmányként megkapja az ÁSZF másolatát a megadott email címre.
A vevő tudatában van annak, hogy az eladó üzleti ajánlatában szereplő termékek vásárlása nem jogosít fel az eladó vagy más cégek bejegyzett márkáinak, márkaneveinek, céglogóinak vagy szabadalmainak használatára, kivéve, ha külön szerződésben másként állapodnak meg.
A szerződés alapadatait tartalmazó számlát vagy előlegszámlát az adásvételi és adózási bizonylatok nyilvántartásáról szóló törvény szerint PDF formátumban kapja meg Vevő a Számla letöltéséhez. A vevő ebbe beleegyezik. A számlákat a Vevő a megrendeléskor megadott e-mail címére küldjük ki. A papír alapú számlák az importáruk részét képezik.
Felügyeleti szerv: SOI Inspectorate for the Žilina Region, Predmestská 71, P. O. BOX B-89, 011 79 Žilina 1, Department of Supervision, tel. nem. 041/763 21 30, 041/724 58 68, fax sz. 041/763 21 39
Információk az árukról és árakról
Az árukra vonatkozó információk, beleértve az egyes áruk hozzávetőleges árának és főbb jellemzőinek feltüntetését, az egyes árukra vonatkozóan a panelshop.sk online áruház katalógusában találhatók. Olyan árukat forgalmazunk, mint a poliuretán szendvicspanelek, szigetelő panelek, önmetsző csavarok, fémlemezek és egyéb tartozékok. Az áruk árai tájékoztató jellegűek, áfa nélkül euróban (€). A végleges valós árat az elkészített árajánlat tartalmazza, amely a weboldalról leadott, nem kötelező erejű megrendelés, vagy email címen történő megkeresés alapján jön létre. A szállítási és szállítási idő árát is tartalmazza.
A webáruház katalógusában elhelyezett áruk minden bemutatása tájékoztató jellegű, és az eladó nem köteles ezen árukra vonatkozóan adásvételi szerződést kötni.
Az adásvételi szerződés megkötésével összefüggésben a vevőnél a távközlő eszközök használata során felmerülő költségeket (internetkapcsolat költsége, telefonhívások költsége) a vevő maga fizeti. Ezek a költségek nem térnek el az alapkamattól.
Megrendelés és adásvételi szerződés megkötése
Az árukat a www.szendvicspanelbolt.hu weboldalunkon található katalógus böngészésével lehet kiválasztani
A vásárló az alábbi módon rendeli meg az árut:
A vevő kiválasztja a kívánt terméket, és nem kötelező erejű megrendelést ad le az internetes űrlapon keresztül, vagy megkeresést küld az e-mail címre (obchod@panelshop.sk). A nem kötelező erejű megrendelés/lekérdezés megadását követően a megadott specifikációknak megfelelő árajánlat készül a vevő számára szállítási és szállítási idővel. Ha egyetért az árajánlattal, az aláírt megrendelést elküldi az e-mail címre (obchod@panelshop.sk). A szerződés az ajánlat elfogadásával jön létre. Az eladó visszaigazolja a megrendelés átvételét, és előlegszámlát küld, amelyet kifizet, és visszaigazolást kap a fizetésről. Ha a vevő nem fizeti ki az előleget, az eladó elállhat a szerződéstől. Erről a tényről tájékoztatja a vásárlót.
Az árajánlat elfogadásával, aláírt megrendelés elkészítésével és az utánvéttel küldhető áruk (pl. önmetsző csavarok) megrendelés visszaigazolásával lehetőség nyílik a megfelelő számla kiállítására és az áru szállítási szolgáltatással történő kiküldésére, létrehozás nélkül. és előlegszámla fizetése.
A vevő a rendelés leadásakor minden szükséges adatot megad a fogyasztó (azonosítószám nélküli természetes személy) vagy vállalkozó számára. Olyan adatok, mint vezeték- és vezetéknév, cégnév, cím, szállítási cím, telefon, e-mail, azonosító szám, adószám, adószám.
Az adásvételi szerződés úgy jön létre, hogy az eladó kötelező erejű elfogadja a vevő adásvételi szerződés megkötésére irányuló javaslatát a vevő által kitöltött, aláírt és a vevő által az e-mail címre elküldött megrendelés formájában. A nem kötelező erejű megrendelés elfogadásáról szóló értesítés, amelyet a Vevő a nem kötelező erejű megrendelés elküldését követően azonnal megkap e-mail címére, nem minősül a megrendelés kötelező érvényű elfogadásának. Jelen értesítés csak tájékoztató jellegű, hogy a vevőt értesítsük a rendelési rendszerünkben történő megrendelés elfogadásáról.
A Vevőnek jogában áll elállni a megrendelésétől e-mailben, személyesen vagy telefonon, mindaddig, amíg a megrendelést az eladó vissza nem igazolja.
Az eladónak jogában áll elállni a rendeléstől, ha az áru elfogyása vagy elérhetetlensége miatt a tőle elvárható minden erőfeszítés megtétele után sem tudja az árut határidőn belül a vevőnek átadni. a jelen feltételekben meghatározott, vagy az elektronikus áruházban feltüntetett áron, kivéve, ha a vásárlóval másként nem tud megállapodni. Ebben az esetben a vevőnek jogában áll elállni az adásvételi szerződéstől.
Elállás az adásvételi szerződéstől
pont szerinti indoklás nélkül a fogyasztó nem jogosult az áru átvételétől számított 14 naptári napon belül elállni az adásvételi szerződéstől a jelen általános szerződési feltételek szerint. 7. § bek. törvény 1. -a. 102/2014. A fogyasztóvédelemről a távollévők között kötött szerződésen alapuló áruk adásvétele esetén, a módosítás szerint, mert az áru a fogyasztó különleges igényei szerint készült, méretre készült áru vagy kifejezetten egy fogyasztónak szánt áru . (ezek főleg szendvicspanelek, szigetelő panelek és fóliaelemek)
szerződés elállási űrlap (kattintson)
Az eladó és a fogyasztó közötti, jelen ÁSZF által kifejezetten nem szabályozott jogviszonyokra a Szt. vonatkozó rendelkezései az irányadók. 40/1964.sz., Ptk., valamint a kapcsolódó szabályzatok.
Eladó jogosult a szerződéstől elállni, ha a készletek elfogytak, az áruk nem állnak rendelkezésre, vagy ha a szerződésben vállalt áru gyártója, importőre vagy szállítója a gyártást megszakította, vagy olyan súlyos változtatást eszközölt, amely lehetetlenné tette az eladó kötelezettségeinek teljesítését. szerződésből eredő kötelezettségei vagy vis maior okok miatt, vagy ha minden tőle elvárható erőfeszítés megtétele mellett sem tudja az árut a jelen általános szerződési feltételekben meghatározott határidőn belül a vevőnek átadni, vagy a webáruházban feltüntetett áron. Az eladó köteles erről a vevőt haladéktalanul tájékoztatni, és a szerződésben vállalt áru után már befizetett foglalót a szerződéstől való elállás közlésétől számított 14 napon belül a vevő által megadott számlára történő átutalással visszaküldeni.
Garanciaidő és reklamációk
Az új árukra vonatkozó jótállási idő a Ptk. 620. §-a szerint 24 hónap. A jótállási idő az áru vevő általi átvételének napján kezdődik.
A végfelhasználó az adásvételi szerződés megkötésekor üzleti tevékenysége keretében járt el, nem minősül fogyasztónak, és a megkötött adásvételi szerződés értelmében csak a lerövidített 12 hónapos jótállási időn belül jogosult reklamálni az árura. időszak. A jótállási idő az áru vevő általi átvételének napján kezdődik.
Az eladó felelős az áruk vagy szolgáltatások hibáiért – az eladó felelős az áruk vagy szolgáltatások hibáiért a szóban forgó árukra vagy szolgáltatásokra vonatkozó garanciális időszakon belül.
Az ügyfél igényét vagy panaszát a Matúškova 2819/9A, 026 01 Dolný Kubín címen nyújthatja be. (tel. +421 944 357 822, e-mail: obchod@panelshop.sk)
Itt letöltheti és megírhatja a panasz jegyzőkönyvét ( kattints ) »
Fizetési feltételek és áruszállítás
A fizetés 50%-ban előre, 50%-ban a szendvics, szigetelőlapok vagy kiegészítők készletenléte után történik a cégszámlára történő előleg fizetésével. Szállítási idő 1-5 hét. Bizonyos típusú áruk esetén utánvétes fizetés is lehetséges.
Bank: Slovenská sporiteľňa
Számlaszám (IBAN): SK53 0900 0000 0003 2426 4520
BIC SWIFT kód: GIBASKBX
Amikor a szállítmányt a fuvarozó kézbesíti, az ügyfél köteles ellenőrizni a küldeményt – annak esetleges sérülését. Kiszállításkor a vevőnek a helyszínen reklamációs jegyzőkönyvet kell írnia a küldemény sérült/sérült csomagolásáról. Abban az esetben, ha a küldemény megsérül, és a küldemény tartalmának ellenőrzése után kiderül, hogy a küldemény tartalma nem egyezik meg a számla/megrendelésben foglaltakkal, vagy annak tartalma sérült, a vevő köteles ezt a tény a fuvarozó jelenlétében a kárnyilvántartásban. További igényeket nem fogadunk el, ha az igényregisztráció nem fejeződött be. A megrendelő köteles a küldemény csomagolóanyagát a károk kivizsgálásának befejezéséig megőrizni. Káresemény észlelése esetén a vásárló értesíti az eladót az elérhetőségeken. (tel. +421 944 357 822, e-mail: obchod@panelshop.sk). Egy technikus érkezik a helyszínre. A panasz elbírálása után az eladó írásos szakmai véleményt ad a technikustól. Ha a követelést elismerik, az eladó kártalanítja ügyfelét.
A Vevő köteles az árut a küldemény kézbesítését követően haladéktalanul kicsomagolni és ellenőrizni, hogy az nem sérült-e mechanikailag, illetve a csomag tartalma megfelel-e a számlán szereplő árunak. Abban az esetben, ha a küldemény tartalma nem egyezik meg a számlán szereplő áruval, vagy az áru mechanikai sérülést szenved, erről a vevőnek haladéktalanul értesítenie kell az eladót. A megrendelő köteles a küldemény csomagolóanyagát a károk kivizsgálásának befejezéséig megőrizni. Káresemény észlelésekor a vevő értesíti az eladót az elérhetőségeken . (tel. +421 944 357 822, e-mail: obchod@panelshop.sk). Egy technikus érkezik a helyszínre. A panasz elbírálása után az eladó írásos szakmai véleményt ad a technikustól. Ha a követelést elismerik, az eladó kártalanítja ügyfelét.
Abban az esetben, ha az áru a vevő általi átvételkor nem felel meg az adásvételi szerződésnek (a továbbiakban: az adásvételi szerződésnek való ellentmondás), a vevőnek jogában áll kérni, hogy az eladó helyreállítsa az árut az adásvételi szerződésnek megfelelő állapotba. az adásvételi szerződést díjmentesen és indokolatlan késedelem nélkül, a vevő igényei szerint akár a termék cseréjével, akár kijavításával. Ha ilyen eljárás nem lehetséges, a vevő ésszerű árengedményt követelhet a termék árából, vagy elállhat a szerződéstől. Ez nem vonatkozik arra az esetre, ha a vevő az áru átvétele előtt tudott az adásvételi szerződés ütközéséről, vagy maga okozta az ütközést az adásvételi szerződéssel. Az adásvételi szerződéssel való olyan ellentmondás, amely a dolog átvételétől számított hat hónapon belül jelentkezik, az átvételkor már fennálló ellentmondásnak minősül, ha ez nem mond ellent a dolog természetének, vagy ha az ellenkezője nem bizonyított.
A vásárlók minden egyes szállítmányról számlát kapnak e-mailben vagy közvetlenül az áruval együtt. Ahol jótállási jegy szükséges, azt a csomagban kapja meg.
Az áru kiszállításáról a vevőt egy munkanappal annak kiszállítása előtt tájékoztatják. A Megrendelő köteles gondoskodni az áru problémamentes kiszállításáról, különösen úgy, hogy a szállításra kijelölt telefonszámon elérhető vagy a szállítási címen jelen van a tervezett kézbesítés napjain. Ha e kötelezettsége nem teljesíthető, köteles a szállítót tájékoztatni, alternatív szállítási időpontban megegyezni vele, vagy helyettesítő személyt kijelölni, aki a küldemény eredeti címzettje számára teljesíti az áru átvételi kötelezettségét. . Az eladó ésszerű összegben felszámíthatja a tervezett szállítás Vásárló által okozott változásaival kapcsolatos költségeket.
Mind a fogyasztó, mind a vállalkozó a küldemény elküldése előtt ismét tájékoztatást kap az áru főbb jellemzőiről, az árról, a szállítási költségekről, a szerződés időtartamáról és az áruk kívánt címre történő szállításának időpontjáról.
A vevő az áru tulajdonjogát csak az áru teljes vételárának átvétele és teljes kiegyenlítése után szerzi meg.
Kérdez
Kérdez